Darko Brguljan: Kritike koje smo doživjeli nijesmo zaslužili

Vladan
Piše: Vladan 777 pregleda Dodaj komentar

Crnogorski vaterpolisti trijumfom nad Australijom upisali su treću pobjedu na Svjetskom prvenstvu, te uz dva poraza (Srbija i Hrvatska igraće finale) i remi (Australija u grupi), u subotu ih očekuje borba sa, sada već bivšim šampionom svijeta selekcijom Mađarske, za peto mjesto u Kazanju.

Da imaju veliki motiv da dokažu da peto mjesto na svijetu nije mala stvar poručio je reprezentativac Darko Brguljan.

Svi znamo da smo sa njima prije dvije godine igrali finale Svjetskog prvenstva. Ne znači nam sada neki revanš, ali imamo motiva da ih pobijedimo. Imamo i motiv da dokažemo da osvojiti peto mjesto na svijetu nije mala stvar. Pratili smo dešavanja po Crnoj Gori, čitali smo pisanja pojedinih medija, pojedinih novinara, i to je stvarno smiješno. Ipak, moramo biti zadovoljni što smo među šest najboljih ekipa svijeta, ne znam u čemu smo mi to među šest najboljih, sem rukometašica Crne Gore. Određene kritike koje smo doživjeli od medija, mislim da su neosnovane i da ih nijesmo zaslužili. Protiv Australije smo pokazali da hoćemo da igramo, došli smo da damo naš maksimum, kao što želimo sjutra protiv Mađarske. Želimo peto mjesto, kako bi pojedinima dokazali da nije mala stvar biti na toj poziciji na svijetu. Crna Gora, osim žena u rukometu, nema ovakav rezultat, ne samo u sportu, nego uopšte. Malo smo razočarani odnosom nekih ljudi, medija prema nama. Nema potrebe da to skrivamo, nijesmo to zaslužili. Naš glavni cilj pred prvenstvo je bio da budemo među osam. Sve preko toga bio bi vrhunski rezultat. Nadam se da ćemo iskoristiti priliku i da ćemo na kraju biti peti. Treba da mislimo na Evropsko prvenstvo i na kvalifikacije za Olimpijadu”, pročio je Darko i dodao.

Napad je mogao da bude bolji, ali… Ako su zakazala dva, tri najbolja igrača ne treba ih odmah stavljati na stub srama. Nijesu oni iz najgore namjere promašivali šuteve. Ovo je ekipa koja je četiri godine zaredom igrala polufinala velikih takmičenja, i sada nakon eliminacije od Hrvatske, koja sjutra može biti prvak svijeta, pišu se svakakve stvari, koje nijesmo zaslužili. Ne treba na sve stvari gledati crno. Neke stvari su bile rečene toliko ispod nivoa, da to ne govori o nama, nego o novinarima koji su to pisali”, zaključio je Brguljan.

wpolo.me

KLJUČNE RIJEČI:
Podijeli ovaj članak